Letný výlet do Solden

Na Slovensku zúrili vysoké teploty, tak som sa rozhodol vyraziť sa schladiť na hory do vyšších nadmorských výšok. Bol som sám a preto som sa dohodol s dobrým kamarátom, ktorý žije pod Dachstainom Jurajom Valom Valastanom. Akurát v tú dobu mal aj viac času sa mi venovať tak som neváhal a vyrazil. Vo štvrtok podvečer som k nemu dorazil a pokecali sme na terase pri pivečku a šli spať. Na druhý deň ráno sme šli nakúpiť na miestne trhy, kde domáci predávajú BIO zeleninu a domáce výrobky a vydali sme sa na cestu do Otztal v Tirolsku. Po ceste sme si dali trocha autoturistiky a zastávku v mojom srdcovom meste Innsbruck. Poobede sme dorazili do Otztall a sli sme priamo do zábavného parku AREA 47. Neuveriteľný projekt pre mladých ľudí. Odporúčam navštíviť. Rôzne adrenalínové atrakcie, veľa  zábavy a rôzne organizované show. Samozrejme každý večer party a live hudba. Proste ani netreba isť k moru J.

Večer sme sa presunuli hore do Solden a išli na top pizzu do Gusto pizza (naj pizza v Solden).  Následné sme si vybavili ubytovanie a odporúčam cez tourist info vybaviť v lete ubytovanie, ktoré ma zmluvu s OtztalPremium Card. Na túto kartu, ktorú dostanete pri ubytovaní máte celodenný bike lístok na vleky za 18,-EUR miesto 28,-EUR. Tak isto kopec ďalších zadarmo vecí ako vývoz skibusom, bazény a kúpaliská v celom údolí a jeden turistický vývoz lanovkou za deň v každom stredisku v údolí.

Večer sme sa zastavili na jedno pivečko a šnaps na lokálnej Tirolskej zábave.

Ráno sme skoro vstali a už o 8:30 sme stáli na lanovke Gaislachkogel (moja najobľúbenejšia lanovka v zime). Solden buduje veľa nových trás pre bike, momentálne má novú FLOW Trail a pumptrack v dedine. Stredisko chce vybudovať veľké množstvo nových tratí  a prebojovať sa medzi top bikove strediska v Europe.